I finally started working on my very first book and I’m excited about it.  Just to keep the element of surprise, I won’t tell you the title just yet, however I will share some of the content.

A few years ago when I asked a dear friend if he considered me a ‘bitch’ and he responded in his usually charming voice.  ”Nah, I think you’re Snarky…but not a bitch”.  Hmmm, Snarky…I had to look that up.

A witty mannerism, personality, or behavior that is a combination of sarcasm and cynicism. Usually accepted as a complimentary term. Snark is sometimes mistaken for a snotty or arrogant attitude.

Well, yeah that sounds about like me!!! Shux just ask anybody, I’m down right snark-a-licious! Now I know most folks would have been offended by the label, but I actually found it to be endearing.  Especially since it was true.

It was about that time that I got downright thankful!! It was one of those moments when you realize that you are loved in spite of yourself!!!  It was a complete moment of EMOTIONAL NUDITY.  Gotta love it!!

Sometimes we give labels too much power to hurt us or damage our self image.  A label can only be damaging when we internalize it as something negative.  In this case I didn’t!! In fact I embraced it.  Part of living a life of Emotional Nudity is owning your crap and leaving the rest for everyone else.

As for me, I plan to continue being my wonderfully SNARKALICIOUS self.

Snarkalicious - A particularly snide brand of humor that that encompasses sarcasm, cynicism and ridicule. Usually exercised by women.

STRIP NAKED!
Jai Stone
Emotional Nudist

Comments

comments